2014. szeptember 20., szombat

Sapka kötés

Újra felfedeztem a kötést :), mondhatom semmit nem felejtettem, nagyon szépen és kitartóan tudok még mindig kötni.
Nagyon régen volt már kötőtű a kezemben , de ...egy nagyi az köt, meg persze süt-főz. :)
Ma az internet világában meg házhoz jönnek a minták, fonalak, új technikák.
Már egész jól eligazodom ezekben és gondoltam ide , ebbe a blogba fogom gyűjtögetni, amit el akarok készíteni és itt fogom megmutatni az elkészült darabokat. 
Ezt a sapit  I T T  találtam. A  minta németül van, de ez nekem nem okozott gondot, mivel az elmúlt három évben fejlesztettem ezt a tudásomat ( is ), elmondhatom, hogy tudok németül .)
A fonal  Yarn Art 30% gyapjú 70% acryl és 5 tűvel kötöttem

Készült hozzá kendő is, a minta  I T T található.
Egyiket sem volt nehéz kötni, hamar el is készült. Bátran ajánlom tézéshez is ...csak kell egy jó film hozzá .
Jó kötögetést ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...